غلامعلی جعفرزاده ایمن‌ آبادی

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی (زاده ۱۳۴۵ تهران) سیاستمدار ایرانی است، که هم‌اکنون در دوره دهم مجلس شورای اسلامی بعنوان نماینده رشت در مجلس حضور دارد.

وی پیشتر در دوره نهم مجلس شورای اسلامی نیز یکی از سه نماینده رشت در مجلس بود.وی از جانبازان جنگ ایران و عراق است و پیش از حضور در مجلس نهم، ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان را برعهده داشت.

زندگی‌نامه

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در سال ۱۳۴۵ در تهران زاده شد. وی جانباز ۷۰ درصد جنگ ایران و عراق در شلمچه است و از ویلچر استفاده می‌کند. او در حال حاضر عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان است.

جعفرزاده در نهمین دوره انتخابات مجلس با کسب ۴۳٬۹۴۶ رأی در مرحله دوم، به عنوان یکی از نمایندگان شهرستان رشت به مجلس نهم راه یافت. او در دوران چهار ساله نمایندگی‌اش در مجلس نهم در کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس عضویت داشت. وی در سال اول از مجلس دهم نیز به عضویت در کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس درآمد؛ ولی در سال دوم از مجلس دهم به کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس پیوست.

جعفرزاده در انتخابات سال ۱۳۹۴ نیز نامزد شد. گرچه صلاحیت وی در ابتدا مورد تأیید هیئت‌های نظارت اولیهٔ شورای نگهبان قرار نگرفت.اما صلاحیت او توسط هیئت‌های نظارت عالیه شورای نگهبان مورد تأیید قرار گرفت. وی در اردیبهشت ۱۳۹۶ طی حکمی از سوی محمد شریعتمداری، بعنوان رئیس ستادهای مردمی حسن روحانی در استان گیلان منصوب شد.

مسئولیت‌ها

مشاور معاون رئیس‌جمهور (محمد باقر نوبخت)
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان
رئیس مرکز پشتیبانی امور جانبازان کشور
مدیرکل امور جانبازان شمال‌غرب تهران
مدیرکل امور جانبازان استان گیلان

یک پاسخ ارائه کنید